Bijeenkomst DGA-Platform VNO-NCW Midden
Hoe sta jij in het contact met je klant? Hoe wil je in contact staan met je klant? En wil jouw klant dat ook? Wat is de impact van digitalisering op je relatie met klanten? Van transactie naar relatie? Hoe dan? En Big data en klanten: kans of bedreiging?
Op woensdag 9 oktober organiseren wij met diverse partijen het event CX – Klantbeleving 2.0 dat ingaat op dit actuele thema. We nodigen je, als lid van het DGA-Platform, van harte uit voor deze bijeenkomst. Je bent van harte welkom in Buitenplaats Amerongen.
Klantbeleving 2.0
CX is een actueel thema in menig organisatie. Technologische ontwikkelingen maken het mogelijk om de interactie met klanten steeds verder en beter vorm en inhoud te geven. Zo wordt waarde gecreëerd, bijvoorbeeld via het opzetten van platforms waarop klanten en organisaties tegelijkertijd informatie kunnen delen. Deze ‘collaborative exchange’ staat centraal in het CX-event. Je krijgt niet alleen een heldere visie op het CX-vraagstuk, je krijgt ook antwoorden waarmee je zelf aan de slag kunt gaan in je eigen organisatie.
Inspirerende sprekers
We hebben Alain Thys, internationaal vermaard CX-expert, uitgenodigd om als keynote speaker zijn licht op de materie te laten schijnen. Ook komt Bastiaan Barenbrug, voorzitter DGA-Platform VNO-NCW Midden, ons bijpraten over de praktijk bij Barenbrug, een internationaal opererend bedrijf in grasveredeling. Vervolgens nemen de sprekers deel aan een panelgesprek, zodat je ook jouw eventuele vragen aan de heren kunt stellen. Uiteraard kan dat ook na afloop van het panel, onder het culinaire genot van een ‘walking dinner’. Direct een mooie gelegenheid om te netwerken.
Kosten
Voor de snelle beslissers zijn er geen kosten verbonden aan deelname; de eerste 10 tickets worden aangeboden door VNO-NCW Midden. Wanneer deze tickets vergeven zijn, bedragen de kosten €100,- (excl. BTW). Dit is nog altijd een korting van €50,- op de reguliere prijs.