Prachtig winters decor voor Middelpunt Midwinterwandeling

De verse sneeuwval in januari was een mooi cadeautje voor de deelnemers aan de zesde Middelpunt Midwinterwandeling. Dit wandelende netwerkevenement van VNO-NCW Midden is het jaarlijkse sportieve alternatief tussen alle nieuwjaarsbijeenkomsten in januari. We werden getrakteerd op een ongeëvenaard sfeervol decor! Het lijkt Oostenrijk wel, vond een van de leden.

Bekijk hier het videoverslag, met dank aan Say Yeah Motion Media.

Tijdens de ontspannen lunch in Buitencentrum Sallandse Heuvelrug maakten we kennis met nieuwe Middelpuntpartner Beljon + Westerterp BV en kregen we heldere adviezen van partners Fizz Digital Agency (positionering en employer branding) en NOVON Schoonmaak (‘blijf altijd in contact met je leveranciers en klanten’). Klokslag 14.00 uur trokken we onder de hoede van 4 boswachters/gidsen van Staatsbosbeheer het fraaie Nationaal Park in, leerden we over verschillen tussen vossenbessen en bosbessen, ontdekten we nieuwe geuren en stopten we halverwege voor warme choco en glühwein. Wat is het leven toch zwaar!

Dit jaar sloten we na de wandeling aan bij de uitreiking van de Groene Twinkeling, de groenste prijs voor ondernemend Overijssel. Felicitaties aan kinderdagverblijf ’t Werkel! Oprichtster van ‘t Werkel Mariëlle Hettinga ontving de prijs en felicitaties van Ron van Gent, directeur VNO-NCW Midden.

Ledenplatform
Middelpunt is het ledenplatform van de vereniging, dat via magazines, video’s, website en nieuwsbrieven leden informeert, inspireert en samenbrengt. De Middelpunt Midwinterwandeling werd je aangeboden door de (kennis)partners van Middelpunt: Fizz Digital Agency, Say Yeah Motion Media, Novon Schoonmaak en inkomend partner Beljon + Westerterp BV.